Obserwatorzy

środa, 1 sierpnia 2018

Laleczki, laleczki

Ostatnio zrobiona laleczka jest uroczym rudzielcem. Wzrost 36 cm, ma zdejmowane ubranko i buciki. Ma mnóstwo włosów, więc jest z czego pleść warkoczyki. 

Czapeczki dla laleczek. Wszystkie powstały na obręczy dziewiarskiej.


Kolejna laloeczka ma 37 cm wysokości, zdejmowane ubranko, buciki, czapkę, szalik i bransoletkę, którą można schować w stylowej torebce. Została wystawiona na Licytacji dla Nicoli, chorej dziewczynki z naszej okolicy. Wesprze szczytny cel, a komuś sprawi dużo radości. Robienie laleczek to moja pasja, więc niebawem powstaną kolejne. 







20 komentarzy:

  1. Lalunia urocza ale te czapusie jAKIE SŁODZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Czapeczki robi się bardzo szybko. Nie potrafię robić czapeczek na drutach, a na obręczach- sama przyjemność. Na razie robię tylko małe , przed zimą może powstaną większe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna lalka :) A dodatkowo poszła na szczytny cel - brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem laleczki *.* Można tylko pozazdrościć talentu ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne laleczki i te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są przecudne, bardzo mi się podobają. Kiedyś jako dziewczynka robiłam sobie lalki-szmacianki, ze znalezionych materiałów, filcu, z oczami z ciastoliny. Były specyficzne - tułów z głową łączony był patyczkiem do uszu i klejem.
    Nie ma co, taka moja laleczka nie mogłaby się równać z tymi Pani, ale to wspomnienie bawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w dzieciństwie też coś tworzyłam, lecz najczęściej zwracałam się do mamy, gdyż robiła super rzeczy. A póżniej i mnie dopadła wena twórcza. Wspomnienia z dzieciństwa bezcenne. Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  7. Laleczki, czapeczki i ubranka przecudnej urody!!! Serdecznie Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne lale i wspaniałe mają dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.