Obserwatorzy

sobota, 22 października 2022

BIESZCZADY W JESIENNYCH BARWACH

Wyjątkowy wyjazd weekendowy w Bieszczady. Przepiękne widoki i cudowne jesienne krajobrazy. 3 dni minęły bardzo szybko. Oczywiście zachwycałam się także pięknym rękodziełem, które można było zobaczyć w wielu miejscach. Polecam wieżę widokową przy zaporze w Solinie, na którą można dostać się kolejką gondolową.

 Rozpoczynamy nasz spacer przy granicy ze Słowacją. Weszliśmy na szczyt Okrąglik, a póńniej Jasło.


















                              Galeria rękodzieła w Karczmie Brzeźniak obok miejscowości Przysłup.









W Myczkowcach warto odwiedzić Muzeum Kultury Bojków, w którym znajdują się bogate zbiory sprzętów domowych i wyposażenia gospodarskiego. Można obejrzeć też wystawę dawnych fotografii z tego regionu, a w kawiarence spróbować kawy po bojkowsku. 



                   Przy czynnym piecu do wypału węgla drzewnego, w drodze do cerkwi w Łopiance. 

Cerkiew w Łopiance






                                                     Kapliczka Szczęśliwych Powrotów


                                                                 Widoki z okien autokaru





Taras widokowy, na który można wjechać kolejką, a windą lub schodami można dostać się 10 pięter wyżej, na wieżę widokową. Z góry można podziwiać zaporę w Solinie i piękne krajobrazy. 






                                                       Widok z kolejki gondolowej. 


10 komentarzy:

  1. Piękna fotorelacja. Zawsze chciałam zobaczyć Bieszczady jesienią, bo kolory są wtedy fantastyczne. Wiele ciekawych miejsc pokazujesz, ale brakuje mi choćby małego opisu, bo byłam w Bieszczadach, ale dawno.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przewodniczka nam mówiła gdzie jesteśmy, gorzej teraz to powtórzyć. Raz jechaliśmy małą obwodnicą, raz dużą. Trochę opisów dodałam. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny spacer i cudowne widoki, mnie jednak (jak zwykle) przyciągnęło rękodzieło- w nie zawsze wgapiam się jak sroka w gnat ( słowa mojego M;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja także uwielbiam oglądać takie rzeczy. Miałam ze sobą szydełku, ale program był tak napięty, że sama nic nie zrobiłam. Rękodzieło było przepiękne. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia widoków, fajna relacja z weekendowego wypadu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wyprawa i piękne zdjęcia. Zawsze chciałam pojechać w Bieszczady, ale jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam te okolice, jest pięknie i malowniczo. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Raj dla duszy i oczu !
    Bieszczady są najpiękniejsze jesienią 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.