Obserwatorzy

środa, 31 października 2018

Wiązanki na groby

Podczas zajęć z seniorami powstało kilkanaście wiązanek do przyozdobienia grobów. Wykorzystaliśmy zielone gałązki z ogródków, mahonię, kawałki drewna i łodygi rdestowca ostrokończystego (specjalnie sprawdziłam nazwę rośliny, która roście u moich rodziców). Każda z pań przywiozła swoje kwiaty, więc pojawiła się różnorodność kolorystyczna. Kilka lat temu wykonywałam wiązanki na wszystkie groby w mojej rodzinie, ostatnio robię tylko kilka stroików. Cieszę się, że panie złapały bakcyla i coraz lepiej bawiły się podczas pracy.

 







13 komentarzy:

  1. Piękne wiązanki :) Na tuii też wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiliśmy wcześniej i takie. Co roku jest trochę inny pomysł. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Panie były bardzo zadowolone, że samodzielnie wykonały stroiki. Rzeczywiście, okres tych świąt zmusza do zastanowienia oraz przypomina naszych bliskich zmarłych. Ja interesuję się genealogią mojej rodziny i rodziny męża więc tłumaczyłam dzieciom, czyj grób odwiedzają.

      Usuń
  3. Piękne dekoracje powstały! Ja też robię sama.
    Pozdrawiam nostalgicznie w listopadowy wieczór:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam. Nasze panie są niezwykle twórcze.

      Usuń
  6. Piękne wiązanki powstały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.