Obserwatorzy

sobota, 6 maja 2017

Lalki amigurumi

Jedną z moich pasji jest szydełkowanie. Przez kilka lat uzbierałam niewielką kolekcję włóczek, które trzymałam w pudłach. Aby odnaleść właściwą włóczkę czy porównać kolory, musiałam je wszystkie otwierać i przeszukiwać. Ostatnio udało mi się kupić szafeczkę, która od razu była kupowana na włóczkę.  teraz w jednym miejscu mam włóczki i szydełka.  Okazuje się, że muszę szybciej robić, gdyż zapasy nie zminiejszają się...



Moje nowe lalki amigurumi nadal czegoś potrzebują: oczu, włosów, ciała, bucików czy nowych strojów. Jednak nawet niedokończone pchają się przed obiektyw, aby pozować do zdjęć. Po dokończeniu zaprezentuję je w pełnej krasie.


 A oto najnowsze główki laleczek, oczywiście bez ciał, ale stroje mogą przymierzać.
 Wietrzenie szafy z ubrankami dla lalek
A oto piłkarz dla mojego syna, oczywiście jeszcze bez butów sportowych. Włosy blond jak pierwowzór, z tyłu numer. Numer i napis do kolejnej poprawy.



26 komentarzy:

  1. Szafeczka jest ekstra :)
    A lalki świetne , każda ładna i fajna :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafeczki to ja Ci zazdroszczę a prace są śliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szafka bardzo mi się podoba. Ostatnio nic z niej nie ubywa, lecz uwzięłam się na koralikowanie.

      Usuń
  3. jaka słodycz .. a te ubranka - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne laleczki :) Cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szafeczka! Zmusza do porządku ;) Lalki piękne, nawet bez ciałka;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję talentu. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej szafeczki moja droga to ja Ci zwyczajnie zazdroszczę:) Piękne głowy, piękne lalki, kreacje fantastyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak można było przepuścić taką okazję?

      Usuń
  8. laluchny przesłodkie!
    piłkarz zaś widać, że
    naburmuszony ciut - jak
    to tak, bez korków na mecz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Piłkarz czeka na moją wenę, aby otrzymać odpowiednie obuwie- oczywiście sportowe:)

      Usuń
  9. Wow, jaki talent! Pięknie wykonane lalki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ta szafeczka, a laleczki cudowne ! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudna kolekcja ... nawet bez ciałek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolekcja już się powiększyła. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.