Obserwatorzy

środa, 23 sierpnia 2017

Wyjazd do Gardzienic i Agroturystyki Pod Psią Gwiazdą

Seniorki z terenu naszej gminy, z którymi spółpracuję wyjechały do ogrodów przy pałacu w Gardzienicach i do gospodarsta agroturystycznego "Pod psią Gwiazdą". Panie biąrą udział w projekcie" Jutro będzie piękny dzień", realizowanym przez Fundację Karuzela z Lublina. W ramach projektu uczestnicy biorą udział w różnych działaniach kulturanych, m.in. wyjazdach do kina, teatru, muzeum. Realizują także warsztaty rękodzielnicze, fotograficzne i wiele innych.
Ośrodek Praktyk Tatralnych, który ma swoją siedzibę w pałacu, wyremontował zabytkowe budynki pałacowe oraz udało się odnowić park. 
I ja tam byłam... Polecam na miejsce odpoczynku. I chociaż sama pochodzę ze wsi, po raz pierwszy siedziałam na koniu (nie nazwę tego jazdą). Świetnie spędziłam sobotnie popołudnie. 







Odród w stylu japońskim. 





Magda, właścicielka gospodarstwa agroturystycznego wyrabia mydełka z koziego mleka z dodatkiem ziół. Kupiłam jedno, nezbyt przekonana, lecz okazuje się, że będę kupować kolejne. Są świetne.



Grupa prawie w komplecie. 



2 komentarze:

  1. Nigdy tam nie byłam, ale patrząc po Twoich zdjęciach widzę, że to ciekawe miejsce. Ech, jak tak patrzę ile teraz organizuje się ciekawych rzeczy dla seniorów ( warsztaty, wycieczki) to żałuję, że nie jestem seniorką i że jeszcze mi tyle brakuje, żeby nią być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się ze swojego wieku. Teraz LGD (Lokalna Grupa Działania) za seniorów uznaje już osoby 50+

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.